wybawiciele [wbe]

Sezon 2 Rok 6: Shades of Red

Rok 6, Sezon 2: Shades of Red oznacza początek nowej podróży sezonowej. Aaron Keener, który obecnie znajduje się w areszcie w Białym Domu, planuje zawrzeć umowę z The Division. Zanim agenci dowiedzą się, co on wie, muszą najpierw zabezpieczyć pozostałych członków zespołu Keenera, zaczynając od Theo Parnella.

Zaparz swoją ulubioną kawę Kerman, usiądź wygodnie i zanurz się w tym, co przyniesie Ci Sezon 2.


SEZONY 2.0

Podróż sezonowa

Wprowadza ustrukturyzowany system progresji składający się z 7 sekwencyjnych misji, z których każda zawiera 8 celów. Została zaprojektowana, aby prowadzić graczy przez wczesne etapy każdego nowego sezonu, oferując mieszankę wyzwań i celów, które wprowadzają kluczowe mechaniki. Dostępna od poziomu 1, nawet nowi gracze mogą od razu cieszyć się zawartością bieżącego sezonu.

Cała podróż sezonowa odblokowuje się na początku sezonu. Po ukończeniu każdej misji i celu, gracze otrzymają różne nagrody, w tym XP, Season Pass XP, przedmioty zwiększające postęp, zasoby oraz aktywne modyfikatory. Ukończenie całej podróży zapewni unikalny przedmiot kosmetyczny.


Modyfikatory sezonowe

Są kluczowe dla unikalnej rozgrywki każdego sezonu, urozmaicając zasady i mechanikę gry. Istnieją cztery typy modyfikatorów, które odgrywają kluczową rolę w kształtowaniu doświadczenia gracza:

  • Modyfikatory globalne: Określają ogólny motyw sezonu i pozostają aktywne przez cały czas, gdy system jest włączony. Wpływają na podstawową pętlę rozgrywki. W tym sezonie motywem przewodnim jest „zasięg”, a globalny modyfikator „Point Blank” zapewnia bonus do obrażeń w zależności od odległości od wrogów.
  • Aktywne modyfikatory: Działają jak „ostateczne” umiejętności, dając twojej postaci krótkotrwały zastrzyk mocy. Gracze mogą wybierać spośród wielu aktywnych modyfikatorów, ale tylko jeden może być wyposażony naraz. W tym sezonie manipulują strefami zasięgu ustalonymi przez globalny modyfikator.
  • Modyfikatory pasywne: Działają w połączeniu z modyfikatorem globalnym, dodając dodatkowe bonusy. Gracze mogą wyposażyć maksymalnie trzy modyfikatory pasywne jednocześnie. W pierwszym sezonie zapewniają dodatkowe korzyści oparte na strefach zasięgu z globalnego modyfikatora.
  • Wrogie modyfikatory: Pokazują sposób, w jaki wrogowie dostosowują się do twoich nowych umiejętności. W miarę postępów sezonu, przeciwnicy będą zyskiwać nowe umiejętności powiązane z konkretnymi typami wrogów, zmuszając graczy do strategicznego korzystania z modyfikatorów, aby im przeciwdziałać.

System modyfikatorów można wyłączyć w dowolnym momencie. Wyklucza się wzajemnie z wydarzeniami globalnymi, dając graczom kontrolę nad podejmowaniem wyzwań sezonowych.


Cele priorytetowe

Oferuje różnorodne cele krótkoterminowe, które ulepszają sposób farmienia przedmiotów i zasobów w grze. System staje się dostępny po osiągnięciu poziomu 30.

Gracze mogą wybierać spośród trzech celów, bazując na ograniczonych informacjach, takich jak czas trwania, kategoria nagrody i typ misji. Po wyborze cel zostaje zablokowany, a pełne szczegóły celu i nagród są ujawniane.

Jeśli żaden z celów nie odpowiada graczowi, system pozwala na ponowne rzuty i oferuje funkcję "Abandon Objective". Gracze mogą zdobywać punkty ponownego rzutu, wypełniając Priority Objectives, przy czym maksymalnie trzy ponowne rzuty mogą być przechowywane w dowolnym momencie.

Nie ma ograniczeń co do liczby zadań priorytetowych, które gracz może wykonać. Nagrody obejmują PD, PD przepustki sezonowej, przedmioty, zasoby oraz odblokowane modyfikatory pasywne.


Manhunt SCOUTS

To nowy system, który napędza fabułę gry, wymagając od graczy wykonywania cotygodniowych zadań. Za ich realizację gracze otrzymują wyposażenie, punkty doświadczenia, materiały, a co najważniejsze, nowe przedmioty kolekcjonerskie.

Każdego tygodnia gracze mogą zmierzyć się ze Scoutem, składającym się z trzech różnych aktywności. Aktywności te są zróżnicowane, a gracze muszą rozwiązać małą zagadkę, aby każdą z nich ukończyć. Aktywności należy wykonywać w kolejności, a po ukończeniu wszystkich trzech, gracze otrzymają nagrodę Scout.

Po ukończeniu wszystkich aktywności w Scout gracze otrzymują większą nagrodę, w tym unikatowy przedmiot kolekcjonerski. Nowych Scoutów nie będzie można odblokować, dopóki obecny nie zostanie ukończony.

Pod koniec sezonu ukończenie wszystkich zadań Scouts odblokowuje misję Manhunt Climax, a jej ukończenie odblokowuje misję Master Climax. Pamiętaj, aby trzymać się planu w każdym tygodniu.


SPRZĘT, BROŃ I TALENTY

W tym sezonie pojawiają się dwie nowe nazwy broni i kilka nowych talentów. Ponadto, dostępny będzie nowy zestaw wyposażenia oraz zestaw marki.

Kolekcjonerzy przedmiotów egzotycznych mogą spodziewać się:

  • Nowego karabinu szturmowego Exotic Assault Rifle,

  • Kabury Exotic Holster,

  • Ekskluzywnego elementu klatki piersiowej Exotic Chest Piece za ukończenie misji Climax.


NOWA EGZOTYCZNA BROŃ

Strega
Egzotyczna AR 
Talent Unnerve
Zabijanie i wróg nałoży znak na każdego wroga w promieniu 20 m. Na tego samego wroga można nałożyć wiele znaków. Zadaje 15% wzmocnionych obrażeń za każdy znak oznaczonym wrogom.  

Modyfikacje broni
Magazynek: +20 rund
Wylot lufy: +5% obrażeń od trafienia krytycznego
Optyka: +5% szansy na trafienie krytyczne
Pod lufą: +10% Obsługa broni


NOWY EGZOTYCZNY SPRZĘT


Egzotyczna kabura Centuriona Scabbard
Kontra talentów
Zamiana broni da następujące grupy bonusów, jedną po drugiej, w kolejności.

Dla PvE:
1. 20% szybkostrzelności, +20% obrażeń broni
2. +50% rozmiaru magazynka, +50% szybkości przeładowania

Bonusy pozostają aktywne przez 12 s lub do następnej zamiany broni. Zamiana na broń boczną nie uruchomi następnej grupy bonusów.

Dla PvP:
1. 10% szybkostrzelności, +10% obrażeń broni
2. +25% rozmiaru magazynka, +50% szybkości przeładowania

Bonusy pozostają aktywne przez 10 s lub do następnej zamiany broni. Zamiana na broń boczną nie uruchomi następnej grupy bonusów.


NOWY SPRZĘT


Zestaw narzędzi Virtuoso
2 wyposażone części dają +15% obsługi broni, +15% rozmiaru magazynka

3 wyposażone części dają 15% obrażeń od broni

4 wyposażone części odblokowują nowy, unikalny talent.

Talent Symfonia

Zabicie wroga oddalonego o ponad 25 m zapewni +40% obrażeń od broni dla strzelb, pistoletów maszynowych i pistoletów maszynowych, +20% obrażeń od broni dla karabinów maszynowych i lekkich karabinów maszynowych oraz 25% premii do pancerza na 15 s.

Zabicie wroga oddalonego o mniej niż 25 m zapewni +40% obrażeń od broni dla karabinów maszynowych i karabinów maszynowych, +20% obrażeń od broni dla karabinów maszynowych i lekkich karabinów maszynowych oraz +30% obrażeń od strzału w głowę na 15 s .

Okresowe zabijanie wrogów z obu odległości spowoduje gromadzenie się stosów. Przy 4 stosach wszystkie bonusy są mnożone przez 1,5 i wyzwalane w tym samym czasie przez 15 s . Podczas gdy te bonusy są aktywne, nie uzyskuje się żadnych stosów.

Talenty na klatkę piersiową i plecak:  

Bonus na klatkę piersiową - talent „Fortissimo”

Podwaja bonusy obrażeń od broni Symphony.

Bonus na plecak - talent „Accelerando”

Zmniejsza liczbę ładunków potrzebnych do wywołania podwójnych wzmocnień Symphony z 4 do 3.

Zestaw marki Legatus SpA
1 wyposażony element daje +30% prędkości zamiany

2 wyposażone elementy dają +70% optymalnego zasięgu

3 wyposażone elementy +15% obrażeń od broni

Nazwane elementy wyposażenia:  

Plecak nazwany „Czuwanie” - Talent „Doskonała wszechstronność”

Zwiększa całkowite obrażenia od broni na 10 s podczas zamiany między bronią główną i dodatkową, jeśli są różne.

45% dla wrogów w promieniu 15 m dla strzelb i pistoletów maszynowych.

W przypadku PvP: 35% dla wrogów w promieniu 15 m.

45% dla wrogów dalej niż 25 m dla karabinów i karabinów maszynowych.

W przypadku PvP: 35% dla wrogów dalej niż 25 m.

20% dla wrogów w odległości 15-25 m dla karabinów maszynowych i karabinów maszynowych

Maksymalnie raz na 5 s na typ broni.  

Nazwana maska „Wizjoner” - Doskonały atrybut

+50% optymalnego zasięgu 

Gracze mogą zdobyć zestaw Virtuoso Gear Set poprzez sezonowe skrytki, przechodząc przez ostatnie trzy rozdziały Seasonal Journey lub eksplorując Open World. Można go również zdobyć jako ukierunkowany łup dla tych, którzy chcą skompletować swój zestaw.


NOWE NAZWANE BRONIE I TALENTY

Karabinek wiertniczy
7
Talent „Perfect Precision Strike”
Zabijanie wrogów w odległości większej niż 20 m powoduje gromadzenie ładunków. Maksymalny ładunek wynosi 2. Trafienie
wroga w odległości 20 m spowoduje wykorzystanie wszystkich ładunków, aby zapewnić +35% Amplified Damage przeciwnikom w odległości 20 m przez 5 s .
Krykiet
GR9
Talent „Perfect Precision Strike”
Zabijanie wrogów w odległości większej niż 20 m powoduje gromadzenie ładunków. Maksymalny ładunek wynosi 2.
Trafienie wroga w odległości 20 m spowoduje wykorzystanie wszystkich ładunków, aby zapewnić +35% Amplified Damage przeciwnikom w odległości 20 m przez 5 s .
Talent „Precyzyjne uderzenie”Zabijanie wrogów w odległości większej niż 20 m powoduje gromadzenie stosów. Maksymalny stos to 3.
Trafienie wroga w odległości 20 m spowoduje wykorzystanie wszystkich stosów, aby zapewnić + 20% wzmocnionych obrażeń przeciwnikom w odległości 20 m przez 5 s .

NOWY POZIOM TRUDNOŚCI: MISTRZ

Wprowadza zupełnie nowy poziom trudności, dostępny wyłącznie w Manhunt Climax Missions. Ten poziom jest stworzony dla najbardziej zagorzałych graczy szukających dodatkowego wyzwania. Spodziewaj się trudniejszego skalowania wrogów i wykorzystania sezonowych modyfikatorów, które przetestują Twoje umiejętności do granic możliwości.

Ci, którzy podołają wyzwaniu, zostaną nagrodzeni specjalnymi bonusami, takimi jak dodatkowe XP, wysokiej jakości łupy, zasoby, waluty w grze i unikalne przedmioty kosmetyczne. Ponadto pomyślne ukończenie Master Climax Mission przyznaje graczom Exotic Chest „Provocator” jako specjalną nagrodę.


Skrzynia egzotyczna Provocator
Pretendent do talentów
Zyskujesz +35% odporności na obrażenia od wrogów w promieniu 15 m.


PRZERÓBKI I AKTUALIZACJE RÓWNOWAŻĄCE ISTNIEJĄCE WYPOSAŻENIE


Talent broni Młot kowalski
Zadanie obrażeń granatem powoduje oznaczenie celu. Cele ze znakami otrzymają o 15%(20%) więcej obrażeń od pancerza i będą miały -20% prędkości ruchu. Znak znika po 10 sekundach.

Poprzednio: Zadanie obrażeń granatem powoduje oznaczenie celu. Cele ze znakami otrzymają o 30% więcej obrażeń od pancerza i będą miały -20% prędkości ruchu. Znak znika po 10 sekundach.
Pieśń komara
pistolet egzotyczny
Trafienie wroga nakłada stos. Stosy są dzielone między graczy. Przy 5 stosach, wróg będzie siłą atakował ostatniego gracza, który zastosował stos przez 5 s i otrzyma o 25% więcej obrażeń od pancerza . Stosy wyczerpują się co 5 s. Aktywacja efektu na wrogu usunie wszystkie stosy z innych wrogów.

Poprzednio: Trafienie wroga nakłada stos. Stosy są dzielone między graczy.
Przy 10 stosach, wróg będzie siłą atakował ostatniego gracza, który zastosował stos przez 5 s. Stosy wyczerpują się co 5 s. Aktywacja efektu na wrogu usunie wszystkie stosy z innych wrogów.

Następujące karabiny i MMR-y staną się całkowicie automatyczne:

KarabinyACR, UIC15, Ravenous, M1A, Lekka M4, LVOA-C, MDR, Resolute Mk47, Mk17, SIG 716, USC.
MMR-yG28, Mk20, SVD.

Szczegółowy opis zmian w równoważeniu broni, talentów, zestawów wyposażenia, zestawów marek i przedmiotów egzotycznych można znaleźć na naszej tablicy znanych problemów.


AKTUALIZACJA PULI ŁUPÓW

Nazwane bronie

Do puli łupów dla misji i bossów zostanie dodana nowa partia nazwanych broni. Oryginalne tabele łupów pozostają niezmienione, ale teraz oferują dodatkowe możliwości zdobycia tych nowych przedmiotów.

Choć te bronie mają wyższy współczynnik wypadania, nie są gwarantowanymi nagrodami i mogą wymagać wielu prób, aby je zdobyć. Prawdopodobieństwo ich wypadnięcia wzrasta wraz z poziomem trudności misji.

Nowe szanse na zdobycie łupów są dostępne wyłącznie dla postaci na poziomie 40 lub wyższym i obowiązują jedynie w standardowych wersjach misji—nie dotyczą misji „inwazyjnych”.

  • Obóz White Oak: Piroman, Mechaniczne zwierzę, Pogromca królów.
  • Pentagon: Nowa niezawodność.
  • Laboratoria badawcze DARPA: Lefty.
  • Wyspa Roosevelta: Biała Śmierć.
  • Manning National Zoo: Biała śmierć.
  • Coney Island: Wypal się, urodzony jako wielki.
  • Tidal Basin: Odwaga, wielkie widowisko.
  • Stadion Coney Island: Tabula Rasa, Rzeź.
  • Siedziba banku: Cabaret, Grown Great, Swap Chain.
  • Capitol Hill: bezpieczna odległość, straż Emeline, zimne stosunki.
  • Muzeum Punktu Widokowego: Cuelebre, Tsunami
  • District Union Arena: Baker's Dozen, scena po lewej.
  • Kwatera główna Agencji Kosmicznej: Długi Kij Ekima, Wyznaczony Pałkarz, Skalpel.
  • Muzeum Lotnictwa i Kosmonautyki: Prorok.
  • Jefferson Plaza: Niewidzialna ręka, Oszołomienie chwały, Obiekt testowy.
  • Jefferson Trade Center: Cichy ryk.
  • Federalny bunkier awaryjny: Boomstick, Backup Boomstick, The Mop.
  • Muzeum Historii Ameryki: Surge, narzędzie artysty.
  • Centrum wydarzeń Potomac: Relic, Commando.
  • Grand Washington Hotel: Piorunochron.

Inny

  • Wprowadzono ogólne udoskonalenia wydajności, aby zapewnić płynniejszą rozgrywkę na komputerach PC. 
  • Kominiarki teraz zakrywają uszy graczy, co pozwala na lepsze dopasowanie i bardziej realistyczny wygląd.
  • Przeniesiono mody wyglądu klatki piersiowej, plecaka, rękawic i nakolanników z menu modyfikacji ekwipunku do menu odzieży. Można je znaleźć, przewijając w dół w menu odzieży, a farbować, wybierając opcję Farbowanie na pasku przycisków na dole menu.
  • Zaktualizowano pulę projektów cyklicznych dla wszystkich graczy na poziomie 40.
  • Naprawiono lukę umożliwiającą graczom zdobywanie podwójnych punktów zbierania.

POLECANIE ZNAJOMYCH

W The Division 2 zostanie ponownie uruchomiony 31 października o 9:00 UTC, oferując nowe zachęty zarówno dla weteranów, jak i rekrutów. Tym razem gracze mogą zdobyć ekskluzywne przedmioty, takie jak Insurgent Uniform i Insurgent Backpack.

Zaproś znajomych, aby dołączyli do gry w The Division 2 i wspólnie odblokujcie te wspaniałe nagrody!


Karnet sezonowy

Opcjonalny Season Pass jest dostępny dla wszystkich graczy The Division® 2 od poziomu 1, w cenie 1000 Premium Credits (9,99 USD lub równowartość regionalna) w sklepie w grze i nie wymaga posiadania DLC Warlords of New York. Chociaż jest dostępny od poziomu 1, nagrody pozostają zablokowane do poziomu 40.

Dodatkowo gracze mogą wybrać opcję Premium+ za 3000 kredytów Premium (29,99 USD lub równowartość w lokalnej walucie), która łączy przepustkę sezonową Premium z wieloma nagrodami, oferując jeszcze większą wartość.

Gracze posiadający Karnet Sezonowy mogą uzyskać dostęp do następujących nagród premium:   

  • 10 barwników do kół zębatych
  • 10 skórek broni  
  • 2 stroje  
  • 2 nowe naszywki Prestige na ramię

Co więcej, gracze mogą zarobić 400 jednostek wirtualnej waluty, przechodząc przez karnet sezonowy na ścieżce premium.

Ale to nie wszystko! Gracze mogą teraz otrzymać kosmetyki w Season Pass zupełnie za darmo. Darmowy tor obejmuje jeden strój i jedną skórkę broni, dzięki czemu każdy Agent może się wyposażyć i wyróżniać na ulicach DC. 


OFERTA JEDNORAZOWA

Nie przegap tej ekskluzywnej oferty jednorazowej, dostępnej za 19,99 USD lub równowartość regionalną. Obejmuje ona 2000 kredytów Premium plus bonusowe 600 kredytów. A jako wisienkę na torcie otrzymasz rzadką maskę Augury, aby zachować swój styl w chaosie Dark Zone.


To już koniec podsumowania wydarzeń i treści, które pojawią się w drugim sezonie Y6: Odcienie czerwieni. Możesz śledzić niektóre z najważniejszych dochodzeń prowadzonych przez zespół na naszej tablicy "Znane problemy".

Coroczne zimowe obchody świąteczne powracają do The Division 2 w grudniu, przynosząc świąteczne kosmetyki i nowe niespodzianki dla agentów. Bądź na bieżąco, aby uzyskać więcej informacji bliżej wydarzenia!

Powodzenia!