OBŁAWA
Sezon 3 Roku 5 zakończył się szokującym odkryciem: Aaron Keener, numer jeden wśród zbuntowanych i zaprzysięgły wróg Dywizji, żyje. W swoich poszukiwaniach prawdy agentka Kelso namierzyła go i zdecydowała się dołączyć do jego sił.
Granica między światłem a ciemnością, agentem a zbuntowanym, staje się coraz bardziej zamazana. Dowiedzieliśmy się, że Keener współpracował z Faye Lau, aby podkopać Black Tusk i zneutralizować zagrożenie ze strony Łowców podczas wydarzeń Władcy o Nowego Yorku.
Keener zmierza do Waszyngtonu i wysłał nam zaproszenie na rozmowy, ale najpierw musimy przejść przez jego pokręcone próby i udowodnić naszą wartość. Sojusz z Keenerem i jego Renegatami może być kluczem do powstrzymania Natalii Sokołovej i Black Tusk. Ale jaka będzie cena?
Czy można ufać Keenerowi? Czy wróg naszego wroga może być naprawdę naszym przyjacielem?
KALENDARZ
JEDEN ENDGAME
W Y6S1 First Rogue łączymy posiadaczy podstawowej gry Division 2 oraz posiadaczy dodatku Warlords of New York w jeden Endgame.
Wszyscy właściciele gry Tom Clancy’s The Division 2 będą teraz mogli podnieść poziom swoich postaci do poziomu 40, bez konieczności posiadania Warlords of New York. Gracze będą mogli kontynuować podnoszenie poziomu swoich postaci powyżej 30 na ulicach Waszyngtonu i osiągnąć limit poziomu 40, bez dodatkowych zakupów.
Po osiągnięciu poziomu 40, endgame będzie dostępny dla wszystkich agentów. Obejmuje to wszystkie przedmioty na poziomie 40 wprowadzone w ciągu ostatnich lat, Sezony i wszystkie ich aktywności (Ligi, Globalne Wydarzenia, Wydarzenia Wizerunkowe, Polowania na Cele Obławy - w tym nowe Y6S1 First Rogue Manhunt), tryby gry na poziomie 40 (The Summit, Countdown) oraz niedawno wydany Incursion, Paradise Lost.
Warlords of New York pozostaje dostępny jako dodatkowy zakup, oferując ekskluzywną zawartość fabularną, mapę południowego Manhattanu w Nowym Jorku i specjalny sprzęt.
USUNIĘCIE POZIOMU ŚWIATA
- Poziomy Świata zostały usunięte z gry.
- Wzmianki o Poziomach Świata i Wyniku Sprzętu zostały usunięte z gry, w tym tutoriale i różnych menu UI.
- Zegarek Keenera jest teraz przyznawany graczom na poziomie 40, nie wymaga już posiadania WONY do jego odblokowania.
- System Docelowej Łupów jest teraz dostępny na poziomie 40.
- Rajdy są teraz dostępne na poziomie 40.
- Poziomy Alarmowe Punktów Kontrolnych są teraz dostępne po ukończeniu misji Tidal Basin.
- Sezonowe funkcje, takie jak Globalne Wydarzenia, Ligi i Polowania na Ludzi są teraz dostępne dla graczy na poziomie 40.
- Legacy Manhunts będą również grywalne, ale zalecamy granie w nie we właściwej kolejności po ukończeniu WONY dla maksymalnej przyjemności.
- Globalna Trudność jest teraz dostępna na poziomie 40.
- Specjalizacje są teraz odblokowane na poziomie 30.
- Wynik Sprzętu został usunięty z gry, a Rekonfiguracja Egzotyczna nie bierze już pod uwagę Wyników Sprzętu.
- Jakość Przedmiotów została przeskalowana i ponownie rozdzielona wzdłuż jednolitej skali od poziomu 1 do poziomu 40, zamiast resetowania się na poziomie 30 jak to było wcześniej.
- Moc Przedmiotów i Moc Wrogów zostały ponownie rozdzielone, aby uwzględnić moc Poziomu Świata, która została włączona do poziomów 26-30.
- Gracze mogą teraz szybko podróżować z powrotem do DC z Nowego Jorku, jak tylko zostanie ukończona Misja Wprowadzająca do Nowego Jorku.
- Ulepszenia stołu rzemieślniczego związane z Poziomami Świata zostały usunięte. Ulepszenia jakości stołu Superior i High-end zostały ponownie rozdzielone, aby pasować do nowego rozkładu jakości/przedmiotów.
- Dostosowano przepływ inwazyjnych historii: Wymagania dotyczące Wyniku Sprzętu zostały usunięte z inwazyjnych twierdz związanych z historią.
- Ukończenie Misji Inwazyjnych nie jest już wymagane dla inwazyjnych twierdz związanych z historią (tygodniowe inwazje nadal będą wymagać misji inwazyjnych).
WYRÓŻNIENIA
Po usunięciu systemu World Tiers, wyróżnienie Hardcore Gear Distinction przestanie być aktualne i zostanie usunięte z gry. Gracze, którzy już zdobyli naszywkę związaną z tym wyróżnieniem, zachowają ją, ale nowi gracze nie będą mieli już możliwości jej zdobycia. Jako rekompensatę dodajemy pięć nowych wyróżnień do Descent.
NOWE WYRÓŻNIENIA ZSTĄPIENIE:
- Nagroda Descent Loop 6 - Osiągnij pętlę 6 w Descent 3 razy.
- Podstawowa Nagroda Descent - Pokonaj Nemezis w Descent, nie wyposażając się w żadne egzotyczne talenty.
- Nagroda Descent 50 - Ukończ 50 pętli w Descent.
- Descent High Roller - Zmień talenty 15 razy w Descent.
- Perfekcyjny Descent - Pokonaj Nemezis pełnym składem, bez upadku żadnego z 4 członków drużyny podczas biegu.
SPRZĘT, BROŃ I TALENTY
Przygotuj się na wyposażenie i uzbrojenie w nowe bronie i sprzęt w Sezonie 6 Roku 1! Zawiera to dwie nowe Nazwane Bronie, całą gamę nowych Talentów, zestaw Wyposażenia oraz zestaw Marki. Jeśli chodzi o przedmioty egzotyczne, znajdziesz tu jeden egzotyczny element wyposażenia i jedną egzotyczną broń.
NOWA EGZOTYCZNA BROŃ
Egzotyczna strzelba Overlord | Talent Kapitulacja Statystyki i Modyfikacje Broni Slot Optyki: + 15% Obrażeń od Krytycznych Trafień Slot Magazynka: +15% Szybkości Przeładowania Slot Podlufowy: +20% Stabilności Broni |
NOWY EGZOTYCZNY SPRZĘT
Nakolanniki Acosty Egzotyczne nakolanniki | Talent: Plan Wykonując manewry takie jak przeskakiwanie, wspinanie się lub zeskakiwanie, zyskujesz +10% do szybkości ruchu na 3 sekundy. Jeśli pozostaniesz w bezruchu przez 5 sekund, otrzymasz +20% do szybkości ruchu na kolejne 5 sekund. Podczas działania efektu statusu, przez 5 sekund otrzymujesz dodatkowe +10% do szybkości ruchu. Maksymalny bonus do szybkości ruchu to 20%. Bonusy te nie sumują się z innymi bonusami do szybkości ruchu. Otrzymujesz -50% kary do spowolnienia ruchu wynikającego z efektów statusu. |
NOWY SPRZĘT
Zestaw przekładni Breaking Point | 2 elementy wyposażenia dają +25% obrażeń karabinu, +25% obrażeń MMR 3 elementy na wyposażeniu dają +30% obrażeń od strzałów w głowę, 15% umiejętności posługiwania się bronią 4 elementy wyposażenia odblokowują nowy, unikalny talent. Talent "Celny strzał" Trafienie za pomocą karabinu lub MMR zapewnia ładunek. Przeładowanie zapewnia +2% do trzymania broni i +4% obrażeń od broni za każdy poziom kumulacji na 10 sekund. Nie zdobywa się ładunków, gdy premie są aktywne. Kończący się zegar uzupełni magazynek. Zmiana broni, gdy bonusy są aktywne, zatrzyma efekt i uzupełni magazynek. Zmiana broni, gdy bonusy nie są aktywne, usunie wszystkie ładunki i ponownie napełni magazynek. Talenty związane z napierśnikiem i plecakiem: Premia do napierśnika – talent "Punkt bez powrotu" Wydłużono czas oczekiwania na premię punktową z 10 s do 15 s.Premia do plecaka – talent "Punkt Honoru" Zwiększa premię do punktowych obrażeń od broni z 4% do 6%. |
Zwiadowka Sp. z o.o. Zestaw marki | 1 element na wyposażeniu daje +15% rozmiaru magazynka 2 elementy na wyposażeniu dają +20% obrażeń od karabinu 3 elementy na wyposażeniu +30 do obsługi broni Nazwane elementy wyposażenia: Nazwana skrzynia "Bober" – talent "Perfekcyjny okop" Jeśli masz mniej niż 30% pancerza, strzały w głowę z osłony naprawiają 30% twojego pancerza. Czas odnowienia: 2 sek. Nazwane rękawice "Orli Uścisk" – Idealny atrybut + 15% do obsługi broni. |
NOWE BRONIE I TALENTY
Cierniowe SPAS-12 | Otrzymaj +3% do wzmocnionych obrażeń przy następnym strzale bronią za każdy śrut, który trafi w cel, jeśli trafią co najmniej 4 śruty. |
Jak klej Super 90 | Otrzymaj +3% do wzmocnionych obrażeń przy następnym strzale bronią za każdy śrut, który trafi w cel, jeśli trafią co najmniej 4 śruty. |
Talent "Bezczelny" | Otrzymaj +3% do wzmocnionych obrażeń przy następnym strzale bronią za każdy śrut, który trafi w cel, jeśli trafi co najmniej 6 śrutów. |
RÓWNOWAŻENIE ISTNIEJĄCEGO SPRZĘTU
Egzotyczny karabin Diamondback | Zwiększono obrażenia z 329 084 do 342 247 pkt. Pojemność magazynka zwiększona z 5 do 8. Talent "Bolesne Ukąszenie" Grzechotnik losowo oznacza wroga w promieniu 20 m. Jeśli w promieniu 20 m nie ma żadnych wrogów, oznacza to najbliższego wroga. Trafienie tego wroga zużywa znak, gwarantując trafienie krytyczne i zwiększając obrażenia trafienia o 20%. Po trafieniu w cel, wszystkie oddane strzały mają gwarantowane trafienia krytyczne przez 5 sekund. Nowy losowy wróg jest oznaczany po przeładowaniu i za każdym razem, gdy przeładowujesz. Poprzednio: Grzechotnik losowo oznacza wroga. Trafienie tego wroga zużywa znak, gwarantując trafienie krytyczne i zwiększając obrażenia trafienia o 20%. Po trafieniu w cel, wszystkie oddane strzały mają gwarantowane trafienia krytyczne przez 5 sekund. Nowy losowy wróg jest oznaczany po przeładowaniu i za każdym razem, gdy przeładowujesz. |
WYDARZENIE WIZERUNKOWE
Gdy wydarzenie jest aktywne, możesz zdobyć klucze zasobników z odzieżą w grze, podnosząc poziom zegarka i odblokowując różne przedmioty za pomocą zasobników.
Rozdroża
W sezonie 1: Pierwszy łotrzyk rozpoczynamy wydarzenie wizerunkowe o nazwie "Rozdroża". To wydarzenie wizerunkowe będzie zawierało przedmioty, które pozwolą graczom nosić stroje swoich ulubionych postaci z trylogii Operacja Rozdroża.
Klucze do zasobników z odzieżą można zdobyć z następujących źródeł: 1 darmowy klucz przyznawany wszystkim graczom, Levelowanie SHD - jeden klucz co cztery poziomy SHD, bezpośredni zakup za Kredyty Premium, a jeśli jesteś posiadaczem Przepustki Premium Sezonu 1 roku 6, otrzymasz 3 dodatkowe klucze.
PRZEPUSTKA SEZONOWA
Opcjonalna przepustka sezonowa jest dostępna za 1000 kredytów premium (9,99 USD lub równowartość w innym regionie) w sklepie w grze. Po raz pierwszy w historii Sezon 1: Pierwszy Roku 6 jest dostępny dla wszystkich graczy The Division® 2 i nie wymaga posiadania DLC Władcy Nowego Jorku.
Ponadto gracze z przepustką sezonową mogą uzyskać dostęp do następujących nagród w postaci ścieżek premium:
- 10 skórek broni
- 10 barwników zębatych
- 1 strój kosmetyczny
Możesz również śledzić niektóre z dochodzeń najwyższego szczebla prowadzonych przez zespół na naszej Tablicy Znanych Problemów.I wreszcie, aby pomóc agentom zachować świeżość w palącym słońcu w Waszyngtonie, w sierpniu zorganizujemy specjalne letnie wydarzenie. Więcej informacji wkrótce!
Powodzenia!
oryginalny artykuł po angielsku znajdziecie tutaj:
Tom Clancy's The Division 2 Year 6: First Rogue | Ubisoft (GB)