Countdown to tryb gry końcowej dla 8 graczy w Tom Clancy's The Division 2. Dwie grupy po czterech agentów SHD zostają wysłane do elektrowni Pentco Fairview, aby zapobiec blokadzie. Ścigając się z czasem, agenci muszą współpracować, aby zabezpieczyć teren i ustabilizować elektrownię. Wierząc, że ich misja dobiegła końca, agenci przygotowują się do ewakuacji i są ścigani przez ciężko uzbrojonych i zaawansowanych technologicznie wrogów.
Odliczanie jest przeznaczone dla 8 graczy, ale możesz rozpocząć sesję w mniejszej grupie (nawet solo). Balans jednak się nie zmieni, więc spodziewaj się prawdziwego wyzwania, jeśli zdecydujesz się na mniej niż 8.
Przegląd:
- 8 graczy PvE
- Misja na czas
- Różne cele
- 4 Poziomy Trudności
- Losowe spotkania i przepływ na nowej, unikalnej mapie
- Nowy sprzęt i broń
- Dostępne poprzez matchmaking
4 Poziomy Trudności
W aktualizacji TU16 Odliczanie otrzymało 4 nowe poziomy trudności do wyboru:
- Normalny – można ukończyć solo
- Trudny – przeznaczony dla grup 8 mało doświadczonych graczy
- Wymagający – aktualny poziom trudności dostępny w dniu premiery, przeznaczony dla grupy 8 dobieranych graczy. Może być ukończony przez drużynę złożoną z 2–4 doświadczonych graczy
- Heroiczny – najlepszy dla 4–8 doświadczonych graczy
Mapa
Countdown to bardzo zwarta mapa, która składa się z wielu obszarów, które mają cele i obszar ewakuacji, który odblokowuje się po zakończeniu misji.
Rozpoczynając sesję, masz aktywne trzy cele, które możesz ukończyć, ale musisz ukończyć tylko dwa z nich, aby aktywować cel główny. Mapa może być nieco zagmatwana, ale aby ułatwić nawigację, najlepiej wybrać na mapie cel, który chcesz zrealizować, ponieważ wtedy otrzymasz linię GPS, która Cię tam poprowadzi.
Fazy
Odliczanie składa się z trzech faz – ukończ dwa cele gdzieś na mapie, ukończ główny cel, a następnie ewakuuj się w ciągu 15 minut.
- Osiągnij dwa cele
Mapa składa się z wielu obszarów, a trzy z nich mają aktywny cel. To Ty decydujesz, który cel chcesz wykonać, ale musisz ukończyć co najmniej 2 z nich, aby odblokować cel główny.
- Cel główny
Po ukończeniu dwóch celów na mapie odblokowuje się cel główny. Zwykle trwa to nieco dłużej, więc oblicz wystarczająco dużo czasu. Każdy cel główny składa się z wielu etapów, które należy ukończyć oraz oczyścić obszar z NPC.
- Ekstrakcja
Gdy osiągniesz cel główny lub gdy czas się skończy, ewakuacja stanie się dostępna. Po rozpoczęciu tej fazy nie będziesz już w stanie ożywić całkowicie powalonych agentów i napotkasz silny opór ze strony sił broniących. Spotkasz również czterech Łowców, którzy na tym etapie dołączą do sił obronnych.
Walcz do strefy ewakuacji, wezwij helikopter i broń obszaru, dopóki nie będziesz mógł się ewakuować.
Środki zaradcze
Każda sesja ma trzy losowe środki zaradcze, które są wzmocnieniem dla NPC:
Środki zaradcze
![]() | Odporność na wrogie zagrożenia | Wrogowie zyskują 100% odporności na zagrożenia. | ![]() | Zwiększony efekt statusu | Agenci zyskują +25% do czasu działania efektów statusu. |
![]() | Zmniejszona odporność na zagrożenia | Odporność agentów na zagrożenia zostaje zmniejszona o 25%. | ![]() | Zmniejszona odporność wroga na zagrożenia | Odporność wrogów na zagrożenia zostaje zmniejszona o 25%. |
![]() | Wrogowie upuszczają EMP po śmierci | Po śmierci wrogowie uruchamiają EMP (Efekt Zakłócenia), który może wpływać na agentów i ich umiejętności w promieniu 15 metrów | ![]() | Skrócenie czasu odnowienia umiejętności przy zabiciu | Agenci skracają czas odnowienia umiejętności o 25%, jeśli zabiją wroga w promieniu 15 metrów. |
![]() | Zmniejszone obrażenia umiejętności agenta | Umiejętności agentów Obrażenia zadawane wrogom zostają zmniejszone o 50%. | ![]() | Zwiększone obrażenia zadawane przez umiejętności agentów | Agenci zyskują +25% obrażeń od umiejętności. |
![]() | Odporność wroga na trafienia krytyczne | Wrogowie zmniejszają szansę na trafienie krytyczne o 25%. | ![]() | Zwiększenie szansy na trafienie krytyczne | Agenci zyskują +25% szansy na trafienie krytyczne |
![]() | Wrogi Odporność na Wybuchy | Wrogowie zyskują +100% odporności na wybuchy. | ![]() | Zwiększenie obrażeń od wybuchów | Agenci zyskują +25% do obrażeń od wybuchów. |
![]() | Odporność na bliski dystans wroga | Agenci zadają 75% obrażeń wrogom w promieniu 15 metrów. | ![]() | Zwiększono obrażenia zadawane na krótkim dystansie | Agenci zadają +25% obrażeń od broni wrogom w promieniu 15 metrów. |
![]() | Wrogi opór dalekiego zasięgu | Agenci zadają 75% obrażeń wrogom znajdującym się w promieniu 35 metrów. | ![]() | Zwiększono obrażenia zadawane z dużej odległości | Agenci zadają +25% obrażeń od broni wrogom znajdującym się w promieniu 35 metrów. |
![]() | Odporność na wrogie strzały w głowę | Odporność wrogów na trafienia w głowę wzrasta o 25%. | ![]() | Zwiększone obrażenia przy trafieniu w głowę agenta | Agenci zyskują +25% obrażeń od strzałów w głowę. |
![]() | Wydłużono czas odnowienia umiejętności. | Podwojenie czasu odnowienia umiejętności agentów | ![]() | Skrócone czasy odnowienia umiejętności | Czasy odnowienia umiejętności agentów skrócą się o 25%. |
![]() | Odporność na obrażenia zadawane wrogim umiejętnościom | Wrogowie zyskują +50% odporności na obrażenia umiejętności | ![]() | Zmniejszona odporność na obrażenia zadawane wrogim umiejętnościom. | Odporność wrogów na obrażenia zostaje zmniejszona o 25%. |
![]() | Naprawa wrogiego pancerza | Wrogowie otrzymają +25% do otrzymywanych napraw pancerza. | ![]() | Naprawa pancerza | Agenci otrzymają +25% za nadchodzące naprawy pancerza. |
![]() | Zmniejszenie szybkości przeładowania | Całkowita szybkość przeładowania broni agentów zostaje zmniejszona do 75%. | ![]() | Zwiększenie szybkości przeładowania | Agenci zyskują +25% do szybkości przeładowywania broni. |
Sklep
Stacja Dostawcy Odliczania
Każda runda daje ci żetony odliczania, za które możesz kupować przedmioty w sklepie.
Sklep znajduje się przed Białym Domem, obok sprzedawcy Global Event.
Notatka
Jest to bardzo dobry tryb do zdobywania przedmiotów w ramach zestawów i biblioteki, ponieważ na odliczaniu można ustawić łup docelowy.
Z niskim LVL SHD powinniście szukać grupy na poziomie Wymagającym lub niższym chyba że posiadacie buildy odpowiednie do takiej rozgrywki, w innym wypadku jesteście uciążliwi dla grupy. Często może tez spotkać was sytuacja ze usuną was z grupy przed rozpoczęciem "Odliczania"
Co do samej rozgrywki to w pierwszej kolejności łączycie się z drugą grupa i w 8 biegacie zabijacie hunterów (zawsze są w tej samej lokalizacji), odpalacie buffy znajdujące sie na 3 kontenerach, potem już po kolei robicie aktywności nie rozdzielając się, w ostatniej fazie jest ewakuacja , biegnac do punktu ewakuacji napotkacie hunterów oraz moby broniące punktu ewakuacji. Pojawi sie tez odliczanie do wystrzelenia flary, czekamy aż zostanie 10 sec do końca i wystrzeliwujemy flarę. Bronimy się i czekamy na śmigłowiec , wsiadamy do niego. zbieracie wszystkie dropy do plecaka aby oddać je przy stole z fachowością, oddajemy wszystko oprócz egzotyków (egzotyki rozbieramy na diamenty)